Administratie

Financiele administratie

* Controleren van uw administratieve bescheiden
* Inlezen van de door u digitaal aangeleverde bankmutaties in ons boekhoudpakket
* Invoeren van de inkoop- en verkoopfacturen
* Invoeren van de kasadministratie
* Verzorgen van de BTW-aangiften (per maand/per kwartaal/per jaar)
* Opstellen van de jaarrekening
* Opstellen van de publicatiecijfers voor deponering bij de kamer van koophandel
* Verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting
* Verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting van de ondernemers en hun fiscale partner
* Bespreking van de jaarrekening en aangifte(n) vennootschaps- en inkomstenbelasting
* Onbeperkt advies en onbeperkt stellen van vragen via e-mail

De genoemde werkzaamheden zijn de meest voorkomende- en noodzakelijke werkzaamheden, maar tijdens een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek kan blijken dat u zelf bijvoorbeeld wil gaan inboeken en de BTW aangifte zelf verzorgt, er gelden dan uiteraard andere prijzen. Misschien heeft u helemaal geen drie werknemers maar een ander aantal, ook dan gelden andere tarieven.

Werkzaamheden buiten het pakket, bijvoorbeeld een ondernemingsplan, prognoses, rechtsvormkeuze, enz. vallen erbuiten en worden extra gefactureerd, maar ook daarover hoeft u zich bij ons geen zorgen te maken, u krijgt een nauwkeurige prijsopgave vooraf.

Misschien wilt u wel maximaal inzicht in uw administratie hebben en zelf het inboeken van de bescheiden verzorgen. Uiteraard is dat mogelijk! De door u ingevoerde administratie wordt dan door ons gecontroleerd, evenals de aangiften BTW, waarna wij de jaarrekening opstellen, de aangifte(n) inkomstenbelasting verzorgen ende jaarrekening en aangifte(n) bespreken. Het onbeperkt advies en onbeperkt vragen stellen via e-mail blijft en indien nodig doen wij een suppletie aangifte omzetbelasting (BTW).

Om bij ons terecht te kunnen heeft u dan de keuze uit online boekhouden, u hoeft dan geen pakket aan te schaffen maar betaald een maandelijks bedrag voor het gebruik van online boekhouden en/of factureren, het laatste is niet noodzakelijk.

Tijdens het gratis en vrijblijvende kennismakingsgesprek kunnen we het hebben over de voor- en nadelen van zelf inboeken, wat uw wensen op financieel- en loonadministratiegebied zijn en krijgt u een op uw bedrijf afgestemde prijsopgave.

Wij werken met overeenkomst voor de verzorging van uw administratie, daarin staat duidelijk wat u van ons mag verwachten.

Een bedrijf starten? Of het advies nodig?
Bel ons en wij helpen u graag verder.
0487 - 52 35 55